tisdag 1 juli 2014

Välkommen till en nygammal blogg!

För mer än sju år sedan startade jag min allra första blogg. Den kom till under en period i livet där jag hade anledning att refektera över livet och dess mening. Jag hade levt ett hektiskt mammaliv i många år samtidgt som jag var "duktig flicka" på arbetet. Det kunde ju bara gå åt ett håll - rakt in i den ökända väggen som man hade hört talas om. Utmattning, depression och sjukskrivning banade väg för skrivandet och att formulera tankar i ord.
1 februari 2007 föddes "Livet mellan två Evigheter" på dåvarande Metrobloggen. Jag bloggade aktivt om "livet" under flera år och startade även några andra bloggar bla en fotoblogg och en skrivblogg. Men så kom Facebook in i bilden.... Som för många andra tog det dagliga skrivandet och de dagliga fotona alltmer plats i Facebook och det blev långa uppehåll i bloggandet. Senaste inlägget skrevs för ungefär ett år sedan.
De senaste åren har jag mest bloggat om mitt paradis på jorden - Grekland. Och det vill jag gärna fortsätta med i denna nya blogg om livet mellan evigheterna. Vill du följa med på resan?


 
 

 
 
 

 

1 kommentar: